- Katılım
- 3 yıl 5 gün
- Mesajlar
- 13
Merhabalar bugün çoğu kişinin aldığı okokBanking Loading Data sorununun çözümünü söyleyeceğim.
Öncelikle ESX için anlatayım.
ESX için çözüm ;
Aslında biraz scripte göz atmış olsaydınız bu sorunu almazdınız. Çünkü script dosyasının da içerisin de bulunan READ.me dosyasının içerisin de tamamen ne yapacağınız söyleniyor.
Fakat gözden kaçmış olabilir. İlk öncelikle scriptin datasını okuttuğunuza kesinlikle emin olun. Datayı okuttuktan sonra ise şu yol dizimin takip edin ;
'es_extended/server' ve 'paycheck.lua' yı açın ve şu kod satırını bulun.
Bu kod satırını bulduktan sonra ise şu kod ile değiştirin.
ESX için çözüm bu kadar. Sıra QB de.
QB de aslında aynı işlemi yapacağız. Şu yol dizimin takip edin ;
'qb-core/server' ve 'loops.lua' yı açın.
Ve şu kod satırını bulun.
ve şu kod satırı ile değiştirin.
'Loading Data' Sorununuzun çözümü bu kadar idi.
okokBanking de 'Loading Data' hatasının çözümü benim bildiğim kadarıyla böyle. Ve bir çok kişi de işe yaramıştı denemenizi tavsiye ederim.
Hatam olduysa affola, yanlışım oldu ise düzeltmem için beni uyarın.
İyi Forumlar..
Öncelikle ESX için anlatayım.
ESX için çözüm ;
Aslında biraz scripte göz atmış olsaydınız bu sorunu almazdınız. Çünkü script dosyasının da içerisin de bulunan READ.me dosyasının içerisin de tamamen ne yapacağınız söyleniyor.
Fakat gözden kaçmış olabilir. İlk öncelikle scriptin datasını okuttuğunuza kesinlikle emin olun. Datayı okuttuktan sonra ise şu yol dizimin takip edin ;
'es_extended/server' ve 'paycheck.lua' yı açın ve şu kod satırını bulun.
Kod:
if salary > 0 then
if job == 'unemployed' then -- unemployed
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
elseif Config.EnableSocietyPayouts then -- possibly a society
TriggerEvent('esx_society:getSociety', xPlayer.job.name, function (society)
if society ~= nil then -- verified society
TriggerEvent('esx_addonaccount:getSharedAccount', society.account, function (account)
if account.money >= salary then -- does the society money to pay its employees?
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
account.removeMoney(salary)
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
else
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
end
end)
else -- not a society
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
end
end)
else -- generic job
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
end
end
end
SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
end
SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
end
Bu kod satırını bulduktan sonra ise şu kod ile değiştirin.
Kod:
if salary > 0 then
if job == 'unemployed' then -- unemployed
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
elseif Config.EnableSocietyPayouts then -- possibly a society
TriggerEvent('esx_society:getSociety', xPlayer.job.name, function (society)
if society ~= nil then -- verified society
TriggerEvent('esx_addonaccount:getSharedAccount', society.account, function (account)
if account.money >= salary then -- does the society money to pay its employees?
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
account.removeMoney(salary)
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
else
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
end
end)
else -- not a society
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
end
end)
else -- generic job
xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
end
end
end
SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
end
SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
end
ESX için çözüm bu kadar. Sıra QB de.
QB de aslında aynı işlemi yapacağız. Şu yol dizimin takip edin ;
'qb-core/server' ve 'loops.lua' yı açın.
Ve şu kod satırını bulun.
Kod:
PaycheckLoop = function()
local Players = QBCore.Functions.GetPlayers()
for i=1, #Players, 1 do
local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(Players[i])
if Player.PlayerData.job ~= nil and Player.PlayerData.job.payment > 0 then
Player.Functions.AddMoney('bank', Player.PlayerData.job.payment)
TriggerClientEvent('QBCore:Notify', Players[i], "You received your paycheck of $"..Player.PlayerData.job.payment)
'..Player.PlayerData.charinfo.lastname)
end
end
SetTimeout(QBCore.Config.Money.PayCheckTimeOut * (60 * 1000), PaycheckLoop)
end
ve şu kod satırı ile değiştirin.
Kod:
PaycheckLoop = function()
local Players = QBCore.Functions.GetPlayers()
for i=1, #Players, 1 do
local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(Players[i])
if Player.PlayerData.job ~= nil and Player.PlayerData.job.payment > 0 then
Player.Functions.AddMoney('bank', Player.PlayerData.job.payment)
TriggerClientEvent('QBCore:Notify', Players[i], "You received your paycheck of $"..Player.PlayerData.job.payment)
TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', Player.PlayerData.job.payment, "salary", "Salary", Player.PlayerData.citizenid, Player.PlayerData.charinfo.firstname..' '..Player.PlayerData.charinfo.lastname)
end
end
SetTimeout(QBCore.Config.Money.PayCheckTimeOut * (60 * 1000), PaycheckLoop)
end
'Loading Data' Sorununuzun çözümü bu kadar idi.
okokBanking de 'Loading Data' hatasının çözümü benim bildiğim kadarıyla böyle. Ve bir çok kişi de işe yaramıştı denemenizi tavsiye ederim.
Hatam olduysa affola, yanlışım oldu ise düzeltmem için beni uyarın.
İyi Forumlar..