Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Beklemede Ölü Doğma Sorunu

reaskoray

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 10 ay 6 gün
Mesajlar
211
Discord
ReasKoray#0635
Selamlar,
Sunucuda bazı oyuncularımız oyuna her girişte ölü olarak doğuyorlar. Bazılarında ise böyle bir problem yok. Nasıl çözerim bu durumu yardımcı olabilecek var mı?
 
DF
1-Ölü olarak doğanların konumları genelde aynıu yerde mi oluyor?
2-Ölü olarak doğan birini revleyin ve sunucudan çıkmasını isteyin aynı yerde doğunca ölü olarakmı doğacak gözlemleyin. Eğer ölü doğarsa bir daha revleyin 15-20 dakika bekledikten sonra aynı işlemi yapın ve sonucu buraya bildirin.

Citizen.CreateThread(function() while true do N_0x4757f00bc6323cfe(-842959696, 0.0) Wait(0) end end)

Bu kodu her hangi bir client dosyasına ekleyiniz
 
DF
1-Ölü olarak doğanların konumları genelde aynıu yerde mi oluyor?
2-Ölü olarak doğan birini revleyin ve sunucudan çıkmasını isteyin aynı yerde doğunca ölü olarakmı doğacak gözlemleyin. Eğer ölü doğarsa bir daha revleyin 15-20 dakika bekledikten sonra aynı işlemi yapın ve sonucu buraya bildirin.

Citizen.CreateThread(function() while true do N_0x4757f00bc6323cfe(-842959696, 0.0) Wait(0) end end)

Bu kodu her hangi bir client dosyasına ekleyiniz
Gün içerisinde durumu bildiriyor olacağım, çok teşekkür ederim :)
 
DF
Revleyip gir-çık yaptıktan sonra normal giriyor. Hem karakter açtığı yerde hem son konumuna bastığında ölü olarak doğuyor. Ayrıca ölü bir şekilde karakter yukarıya doğru çıkmaya başlıyor. Attığınız kodu da base scriptine girdim ayrıca SleekAssassin35 SleekAssassin35
 
DF
Son düzenleme:
+ Sorunum hala devam ediyor
 
DF
1-Ölü olarak doğanların konumları genelde aynıu yerde mi oluyor?
2-Ölü olarak doğan birini revleyin ve sunucudan çıkmasını isteyin aynı yerde doğunca ölü olarakmı doğacak gözlemleyin. Eğer ölü doğarsa bir daha revleyin 15-20 dakika bekledikten sonra aynı işlemi yapın ve sonucu buraya bildirin.

Citizen.CreateThread(function() while true do N_0x4757f00bc6323cfe(-842959696, 0.0) Wait(0) end end)

Bu kodu her hangi bir client dosyasına ekleyiniz
merhaba, yazdığınız kod -842959696(ismini bilmiyorum) silahının hasarını 0.0 a indiriyor. bunun ne gibi bir çözümü olabilir ?
bu arada kullandığınız native yeni ismiyle "SetWeaponDamageModifier". Sadece merak ediyorum gerçekten bi silahın hasarını düşürmek bu problemi çözebilir mi diye. Saldırma gibi bir amacım yok.
 
DF
merhaba, yazdığınız kod -842959696(ismini bilmiyorum) silahının hasarını 0.0 a indiriyor. bunun ne gibi bir çözümü olabilir ?
bu arada kullandığınız native yeni ismiyle "SetWeaponDamageModifier". Sadece merak ediyorum gerçekten bi silahın hasarını düşürmek bu problemi çözebilir mi diye. Saldırma gibi bir amacım yok.
Merhaba,

Güzel bir soru kesinlikle yanlış anlamadım hatta bunu açıklamamam benim hatam diyebilirim :=)
Daha önce sunucumda spawn olunurken freecam bittiğinde kişilere yüksekten düşüp ölüyor gibi görünüyordu ancak herhangi bir yüksekten düşüş mevcut değildi ve bunu herkes yaşamıyordu bu kod falldamage hasarını sıfırlıyor eğer bu sorunu çözerse spawn olduktan 15 20 saniye sonrasının falldamagesini engelleyen bir kod yazılabilir
Umarım sorunu güzel yanıtlamışımdır dostum, iyi forumlar dilerim.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//