Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
RegisterServerEvent('esx:triggerServerCallback')
AddEventHandler('esx:triggerServerCallback', function(name, requestId, ...)
local playerId = source
ESX.TriggerServerCallback(name, requestId, playerId, function(...)
TriggerClientEvent('esx:serverCallback', playerId, requestId, ...)
end, ...)
end)
local callbackdebug = true
RegisterCommand('raider', function(source)
if source == 0 then
print('[^2EXM^0] - Callbacks debug ^1'..tostring(not callbackdebug)..'^0')
Citizen.Wait(1000)
callbackdebug = not callbackdebug
end
end)
RegisterServerEvent('esx:triggerServerCallback')
AddEventHandler('esx:triggerServerCallback', function(name, requestId, ...)
local playerId = source
if callbackdebug then
local identifier = GetPlayerIdentifiers(playerId)[1]
print('[^2EXM^0] Callback Log: ^1'..name..'^0 Request ID: ^1'..requestId..'^0 Player ID: ^1'..tonumber(playerId)..'^0 Identifier: ^1'..identifier..'^0')
end
ESX.TriggerServerCallback(name, requestID, playerId, function(...)
TriggerClientEvent('esx:serverCallback', playerId, requestId, ...)
end, ...)
end)
denicem cok teşekkür ederim geri dönüş sağlarımes_extended/common.lua 168 inci satır olması gerek.
Kod:RegisterServerEvent('esx:triggerServerCallback') AddEventHandler('esx:triggerServerCallback', function(name, requestId, ...) local playerId = source ESX.TriggerServerCallback(name, requestId, playerId, function(...) TriggerClientEvent('esx:serverCallback', playerId, requestId, ...) end, ...) end)
Üst kısımdaki kod satırını, altaki ile değiştir
Kod:local callbackdebug = true RegisterCommand('raider', function(source) if source == 0 then print('[^2EXM^0] - Callbacks debug ^1'..tostring(not callbackdebug)..'^0') Citizen.Wait(1000) callbackdebug = not callbackdebug end end) RegisterServerEvent('esx:triggerServerCallback') AddEventHandler('esx:triggerServerCallback', function(name, requestId, ...) local playerId = source if callbackdebug then local identifier = GetPlayerIdentifiers(playerId)[1] print('[^2EXM^0] Callback Log: ^1'..name..'^0 Request ID: ^1'..requestId..'^0 Player ID: ^1'..tonumber(playerId)..'^0 Identifier: ^1'..identifier..'^0') end ESX.TriggerServerCallback(name, requestID, playerId, function(...) TriggerClientEvent('esx:serverCallback', playerId, requestId, ...) end, ...) end)
Trigger callback hangi script cok fazla atıyorsa o "RELİABLE NETWORK EVENT OVERFLOW" hatasının sebebi olabilir, veya kendini hacker sanan bir hileci bir şeyler karıştırıyor olabilir.![]()
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!