Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
--server taraflı
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(3000)
if IsPlayerAceAllowed(source, "yetki") then
print("yetki yazan yere permission giriceksin")
else
TriggerEvent(oyundanat)
end
end
end)
RegisterServerEvent("oyundanat")
AddEventHandler("oyundanat", function()
DropPlayer(source, "yetkin yok")
end)
Bu arada bilgin olsun ben kodu biraz barzo yazdım, daha optimize çalışmasını istersenC:--server taraflı Citizen.CreateThread(function) while true do Citizen.Wait(3000) if IsPlayerAceAllowed(source, "yetki") then print("yetki yazan yere permission giriceksin") else TriggerEvent(oyundanat) end end end) RegisterServerEvent("oyundanat") AddEventHandler("oyundanat", function() DropPlayer(source, "yetkin yok") end)
Citizen.CreateThread(
function()
AddEventHandler(
"playerConnecting",
function(name, setKickReason, deferrals)
local steamID = "n/a"
for k, v in ipairs(GetPlayerIdentifiers(source)) do
if string.sub(v, 1, string.len("steam:")) == "steam:" then
steamID = v
end
MySQL.Async.fetchAll(
"SELECT * FROM users WHERE identifier = @identifier",
{
["@identifier"] = steamID
},
function(result)
if result[1].group == "user" then
deferrals.done("Yetkin Yetersiz.")
CancelEvent()
end
end
)
end
end
)
end
)
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!