Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Tgiann mdt QB

lyzia

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 8 ay 14 gün
Mesajlar
6
ghmattimysql'e çevirdim fotoğraf sistemiyle iligli sorunu vardı onu düzelttim fotoğrafa zoom ekledim eğer zoomlayıp tableti kapatırsanız ufak bir bug oluyor başka bildiğim bug yok söylerseniz düzeltmeye çalışırım tasarım olarak bugları olabilir css ve js'le aram pek iyi değil

53490


Shared.lua ya 'mdt' itemi eklemeyi unutmayın

QB-core/client/functions.lua'nın içine yazmanız gereken Kodlar

Kod:
QBCore.UI                        = {}
QBCore.UI.HUD                    = {}
QBCore.UI.HUD.RegisteredElements = {}
QBCore.UI.Menu                   = {}
QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes   = {}
QBCore.UI.Menu.Opened            = {}
QBCore.ServerCallbacks           = {}
QBCore.TimeoutCallbacks          = {}
QBCore.Streaming                 = {}       

QBCore.UI.HUD.SetDisplay = function(opacity)
    SendNUIMessage({
        action  = 'setHUDDisplay',
        opacity = opacity
    })
end

QBCore.UI.HUD.RegisterElement = function(name, index, priority, html, data)
    local found = false

    for i=1, #QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, 1 do
        if QBCore.UI.HUD.RegisteredElements[i] == name then
            found = true
            break
        end
    end

    if found then
        return
    end

    table.insert(QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, name)

    SendNUIMessage({
        action    = 'insertHUDElement',
        name      = name,
        index     = index,
        priority  = priority,
        html      = html,
        data      = data
    })

    QBCore.UI.HUD.UpdateElement(name, data)
end

QBCore.UI.HUD.RemoveElement = function(name)
    for i=1, #QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, 1 do
        if QBCore.UI.HUD.RegisteredElements[i] == name then
            table.remove(QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, i)
            break
        end
    end

    SendNUIMessage({
        action    = 'deleteHUDElement',
        name      = name
    })
end

QBCore.UI.HUD.UpdateElement = function(name, data)
    SendNUIMessage({
        action = 'updateHUDElement',
        name   = name,
        data   = data
    })
end

QBCore.UI.Menu.RegisterType = function(type, open, close)
    QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type] = {
        open   = open,
        close  = close
    }
end

QBCore.UI.Menu.Open = function(type, namespace, name, data, submit, cancel, change, close)
    local menu = {}

    menu.type      = type
    menu.namespace = namespace
    menu.name      = name
    menu.data      = data
    menu.submit    = submit
    menu.cancel    = cancel
    menu.change    = change

    menu.close = function()

        QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type].close(namespace, name)

        for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
            if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
                if QBCore.UI.Menu.Opened[i].type == type and QBCore.UI.Menu.Opened[i].namespace == namespace and QBCore.UI.Menu.Opened[i].name == name then
                    QBCore.UI.Menu.Opened[i] = nil
                end
            end
        end

        if close then
            close()
        end

    end

    menu.update = function(query, newData)

        for i=1, #menu.data.elements, 1 do
            local match = true

            for k,v in pairs(query) do
                if menu.data.elements[i][k] ~= v then
                    match = false
                end
            end

            if match then
                for k,v in pairs(newData) do
                    menu.data.elements[i][k] = v
                end
            end
        end

    end

    menu.refresh = function()
        QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type].open(namespace, name, menu.data)
    end

    menu.setElement = function(i, key, val)
        menu.data.elements[i][key] = val
    end

    menu.setElements = function(newElements)
        menu.data.elements = newElements
    end

    menu.setTitle = function(val)
        menu.data.title = val
    end

    menu.removeElement = function(query)
        for i=1, #menu.data.elements, 1 do
            for k,v in pairs(query) do
                if menu.data.elements[i] then
                    if menu.data.elements[i][k] == v then
                        table.remove(menu.data.elements, i)
                        break
                    end
                end

            end
        end
    end

    table.insert(QBCore.UI.Menu.Opened, menu)
    QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type].open(namespace, name, data)

    return menu
end

QBCore.UI.Menu.Close = function(type, namespace, name)
    for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
        if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
            if QBCore.UI.Menu.Opened[i].type == type and QBCore.UI.Menu.Opened[i].namespace == namespace and QBCore.UI.Menu.Opened[i].name == name then
                QBCore.UI.Menu.Opened[i].close()
                QBCore.UI.Menu.Opened[i] = nil
            end
        end
    end
end

QBCore.UI.Menu.CloseAll = function()
    for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
        if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
            QBCore.UI.Menu.Opened[i].close()
            QBCore.UI.Menu.Opened[i] = nil
        end
    end
end

QBCore.UI.Menu.GetOpened = function(type, namespace, name)
    for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
        if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
            if QBCore.UI.Menu.Opened[i].type == type and QBCore.UI.Menu.Opened[i].namespace == namespace and QBCore.UI.Menu.Opened[i].name == name then
                return QBCore.UI.Menu.Opened[i]
            end
        end
    end
end

QBCore.UI.Menu.GetOpenedMenus = function()
    return QBCore.UI.Menu.Opened
end

QBCore.UI.Menu.IsOpen = function(type, namespace, name)
    return QBCore.UI.Menu.GetOpened(type, namespace, name) ~= nil
end


QBCore.SetTimeout = function(msec, cb)
    table.insert(QBCore.TimeoutCallbacks, {
        time = GetGameTimer() + msec,
        cb   = cb
    })
    return #QBCore.TimeoutCallbacks
end

QBCore.ClearTimeout = function(i)
    QBCore.TimeoutCallbacks[i] = nil
end

İyi Forumlar




 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//