ghmattimysql'e çevirdim fotoğraf sistemiyle iligli sorunu vardı onu düzelttim fotoğrafa zoom ekledim eğer zoomlayıp tableti kapatırsanız ufak bir bug oluyor başka bildiğim bug yok söylerseniz düzeltmeye çalışırım tasarım olarak bugları olabilir css ve js'le aram pek iyi değil
Shared.lua ya 'mdt' itemi eklemeyi unutmayın
QB-core/client/functions.lua'nın içine yazmanız gereken Kodlar
Shared.lua ya 'mdt' itemi eklemeyi unutmayın
QB-core/client/functions.lua'nın içine yazmanız gereken Kodlar
Kod:
QBCore.UI = {}
QBCore.UI.HUD = {}
QBCore.UI.HUD.RegisteredElements = {}
QBCore.UI.Menu = {}
QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes = {}
QBCore.UI.Menu.Opened = {}
QBCore.ServerCallbacks = {}
QBCore.TimeoutCallbacks = {}
QBCore.Streaming = {}
QBCore.UI.HUD.SetDisplay = function(opacity)
SendNUIMessage({
action = 'setHUDDisplay',
opacity = opacity
})
end
QBCore.UI.HUD.RegisterElement = function(name, index, priority, html, data)
local found = false
for i=1, #QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, 1 do
if QBCore.UI.HUD.RegisteredElements[i] == name then
found = true
break
end
end
if found then
return
end
table.insert(QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, name)
SendNUIMessage({
action = 'insertHUDElement',
name = name,
index = index,
priority = priority,
html = html,
data = data
})
QBCore.UI.HUD.UpdateElement(name, data)
end
QBCore.UI.HUD.RemoveElement = function(name)
for i=1, #QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, 1 do
if QBCore.UI.HUD.RegisteredElements[i] == name then
table.remove(QBCore.UI.HUD.RegisteredElements, i)
break
end
end
SendNUIMessage({
action = 'deleteHUDElement',
name = name
})
end
QBCore.UI.HUD.UpdateElement = function(name, data)
SendNUIMessage({
action = 'updateHUDElement',
name = name,
data = data
})
end
QBCore.UI.Menu.RegisterType = function(type, open, close)
QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type] = {
open = open,
close = close
}
end
QBCore.UI.Menu.Open = function(type, namespace, name, data, submit, cancel, change, close)
local menu = {}
menu.type = type
menu.namespace = namespace
menu.name = name
menu.data = data
menu.submit = submit
menu.cancel = cancel
menu.change = change
menu.close = function()
QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type].close(namespace, name)
for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
if QBCore.UI.Menu.Opened[i].type == type and QBCore.UI.Menu.Opened[i].namespace == namespace and QBCore.UI.Menu.Opened[i].name == name then
QBCore.UI.Menu.Opened[i] = nil
end
end
end
if close then
close()
end
end
menu.update = function(query, newData)
for i=1, #menu.data.elements, 1 do
local match = true
for k,v in pairs(query) do
if menu.data.elements[i][k] ~= v then
match = false
end
end
if match then
for k,v in pairs(newData) do
menu.data.elements[i][k] = v
end
end
end
end
menu.refresh = function()
QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type].open(namespace, name, menu.data)
end
menu.setElement = function(i, key, val)
menu.data.elements[i][key] = val
end
menu.setElements = function(newElements)
menu.data.elements = newElements
end
menu.setTitle = function(val)
menu.data.title = val
end
menu.removeElement = function(query)
for i=1, #menu.data.elements, 1 do
for k,v in pairs(query) do
if menu.data.elements[i] then
if menu.data.elements[i][k] == v then
table.remove(menu.data.elements, i)
break
end
end
end
end
end
table.insert(QBCore.UI.Menu.Opened, menu)
QBCore.UI.Menu.RegisteredTypes[type].open(namespace, name, data)
return menu
end
QBCore.UI.Menu.Close = function(type, namespace, name)
for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
if QBCore.UI.Menu.Opened[i].type == type and QBCore.UI.Menu.Opened[i].namespace == namespace and QBCore.UI.Menu.Opened[i].name == name then
QBCore.UI.Menu.Opened[i].close()
QBCore.UI.Menu.Opened[i] = nil
end
end
end
end
QBCore.UI.Menu.CloseAll = function()
for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
QBCore.UI.Menu.Opened[i].close()
QBCore.UI.Menu.Opened[i] = nil
end
end
end
QBCore.UI.Menu.GetOpened = function(type, namespace, name)
for i=1, #QBCore.UI.Menu.Opened, 1 do
if QBCore.UI.Menu.Opened[i] then
if QBCore.UI.Menu.Opened[i].type == type and QBCore.UI.Menu.Opened[i].namespace == namespace and QBCore.UI.Menu.Opened[i].name == name then
return QBCore.UI.Menu.Opened[i]
end
end
end
end
QBCore.UI.Menu.GetOpenedMenus = function()
return QBCore.UI.Menu.Opened
end
QBCore.UI.Menu.IsOpen = function(type, namespace, name)
return QBCore.UI.Menu.GetOpened(type, namespace, name) ~= nil
end
QBCore.SetTimeout = function(msec, cb)
table.insert(QBCore.TimeoutCallbacks, {
time = GetGameTimer() + msec,
cb = cb
})
return #QBCore.TimeoutCallbacks
end
QBCore.ClearTimeout = function(i)
QBCore.TimeoutCallbacks[i] = nil
end
İyi Forumlar
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.