Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü Thread düzeltebilecek varmı

  • Konbuyu başlatan RuhiTR
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 9
  • Görüntüleme 1K

RuhiTR

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 5 ay 9 gün
Mesajlar
48
Makinada scriptler thread veriyor hangi script bilmiyorum.
YARDIMCI OLUCAK VARMI [ÜCRETLİ]
 
DF
Dostum onlar herhangi bir script değildir , resmon olarak adlandırdığımız scriptlerin kullandığı ms'dir.Eğer "CMD"de sürekli threads atıyor ise kullandığın makine veya localhost'un scriptlere yeterli değildir.Resmon değerlerini kontrol edip tekrar yaz.Resmon değerlerine bakmak için; Sunucuda olman gerekmekte = F8 = resmon 1
 
DF
20 kişi'den sonra lag başlıyor atıyorum. Resimleri 40 kişi çektik çok lag oldu 10sn geçikmeler yaşadık
36723 36722 36721
 
DF
Dostum onlar herhangi bir script değildir , resmon olarak adlandırdığımız scriptlerin kullandığı ms'dir.Eğer "CMD"de sürekli threads atıyor ise kullandığın makine veya localhost'un scriptlere yeterli değildir.Resmon değerlerini kontrol edip tekrar yaz.Resmon değerlerine bakmak için; Sunucuda olman gerekmekte = F8 = resmon 1
server thread hitch warning in resmon ile hiçbir ilgisi yok. Resmon değerleri sadece client ın yediği ms i gösterir. adı üstünde "server thread hitch warning" serverside üzerinde çok fazla trigger ve ağır döngüler bulunması dolayısıyla yaşanıyor bu sorun

çözümü için client üzerinden server a triggerlenmiş döngülerin Citizen.Wait(ms) değerlerini düşürmen gerekiyor yada doğrudan scripti kaldırman gerekiyor başka bi çözümü mevcut değil

ve resmon değeri client in (oyuncunun) cpu gücüne göre değişmektedir bilgin olsun diye söylüyorum yanlış anlama

optimize etmekle uğraşmam diyorsan işlemcisi çok daha güçlü bir makina alabilirsin

-> serverside ve client mantığı kullanıldığı her alanda şu şekilde işliyor client bir olay gelçekleştirir olay serverside a iletilir serverside ne yapması gerekiyorsa yapıp client e geri dönüş yapar belki optimizeyi yapmanda yardımcı olur
 
DF
server thread hitch warning in resmon ile hiçbir ilgisi yok. Resmon değerleri sadece client ın yediği ms i gösterir. adı üstünde "server thread hitch warning" serverside üzerinde çok fazla trigger ve ağır döngüler bulunması dolayısıyla yaşanıyor bu sorun

çözümü için client üzerinden server a triggerlenmiş döngülerin Citizen.Wait(ms) değerlerini düşürmen gerekiyor yada doğrudan scripti kaldırman gerekiyor başka bi çözümü mevcut değil

ve resmon değeri client in (oyuncunun) cpu gücüne göre değişmektedir bilgin olsun diye söylüyorum yanlış anlama

optimize etmekle uğraşmam diyorsan işlemcisi çok daha güçlü bir makina alabilirsin

-> serverside ve client mantığı kullanıldığı her alanda şu şekilde işliyor client bir olay gelçekleştirir olay serverside a iletilir serverside ne yapması gerekiyorsa yapıp client e geri dönüş yapar belki optimizeyi yapmanda yardımcı olur
Peki triggerlanmış scriptleri nereden bulucağım "icocan" aracılığıyla bakıyorum
 
DF
RuhiTR RuhiTR örnek vereyim Citizen.Wait dediğimiz döngü olayı ms arttırır scripti inceleyip nerde neyi düşürebileceğinizi anlıyabilirsiniz
 
DF
Ya ben paketti yeterince düzelttim 100fps alıyoruz.Fakat makinemin özellikleri iyi deniyor ama makina okadar çok donuyorki birde makinanın pingi 145ms bundan olabilirmi.
 
DF
Kullanmış olduğunuz işlemci bana kalırsa iyi bir işlemci değil , işletim sistemi da iyi bir işletim sistemi değil sürüm olaraktan.

FiveM , tekli işlemciye yük bindirmektedir bu yüzden kullandığınız işlemci yeterli gelmiyor olabilir ayrıca ise daha hızlı olması amacı ile windows 2012 kuruluyor evet lakin oda hiç iyi değil Windows 2019 şeklinde kurulmasını tavsiye ederim.

Pinginiz var ise Hattınız limitlendirilmiş olabilir fivem kesinlikle bu şekilde bir limit altında çalışamaz ve network hitch warning atar.

Altta ki konumda da detaylı olarak değinmiştim lütfen göz atınız.

 
DF
RuhiTR RuhiTR örnek vereyim Citizen.Wait dediğimiz döngü olayı ms arttırır scripti inceleyip nerde neyi düşürebileceğinizi anlıyabilirsiniz
Server Thread Hitch Warning in MS ile bir alakası yok. Lütfen arkadaşın kafasını karıştırma
 
DF
Peki triggerlanmış scriptleri nereden bulucağım "icocan" aracılığıyla bakıyorum
'TriggerServerEvent' bu bir server triggeridir client tarafına yazılır bu. Eğer client ta bunun kullanıldığını ve BİR DÖNGÜ İÇERISINDE BULUNDUĞUNU göruyorsanız döngünün değerleri ile oynaman gerek. Sadece döngü değil eğer serverside da çok fazla trigger var ise buda çok etkiler.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//