Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Script [ÜCRETLİ] Bl_AdvancedParking | Gelişmiş Garaj Sistemi

Guille diyenler için buyrun;

Ekli dosyayı görüntüle 58521Ekli dosyayı görüntüle 58522Ekli dosyayı görüntüle 58523
Bunlar Guille'nin ss leri



Ekli dosyayı görüntüle 58524
Buda benim ss im


Guille'nin server.lua boyutu ile benimkini karşılaştırabilirsin aynı şekilde diğerleri de dahil :)
Hala Up atıldığı için yazıyorum Scriptin asıl hali AdvancedParking

59715 59716
NPC araçlarının kayıt olmasını istemiyorsanız client de bu kısımda düzenleme yapmanız gerekiyor ki çok zor bir işlem değil 3dk bile sürmez
C#:
Citizen.CreateThread(function()
    Citizen.Wait(3000)

    local isInVehicle = false
    local currentVehiclePlate = nil
    local wasDead = false

    while (true) do
        Citizen.Wait(50)
        
        local playerPed = PlayerPedId()

        if (not isInVehicle and IsPedInAnyVehicle(playerPed)) then
            -- entered vehicle

            isInVehicle = true

            if (enabled) then
                local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
                if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then
                    local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)
                    SetNetworkIdCanMigrate(netId, true)
                    local modifications = GetVehicleModifications(vehicle)

                    currentVehiclePlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)

                    TriggerServerEvent("AdvancedParking:enteredVehicle", networkId, modifications)

                    Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " entered")
                end
            end
        elseif (isInVehicle and not IsPedInAnyVehicle(playerPed, false)) then
            -- left vehicle

            isInVehicle = false

            if (enabled and not wasDead) then
                local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, true)

                if (vehicle ~= 0) then
                    if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then
                        local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)
                        SetNetworkIdCanMigrate(netId, true)
                        local modifications = GetVehicleModifications(vehicle)

                        TriggerServerEvent("AdvancedParking:leftVehicle", networkId, modifications)

                        Log("Vehicle " .. GetVehicleNumberPlateText(vehicle) .. " left")

                        -- if vehicle is deleted soon after
                        Citizen.CreateThread(function()
                            local veh = vehicle
                            local plate = GetVehicleNumberPlateText(veh)
                            local startTime = GetGameTimer()
                            local playerPed = PlayerPedId()
                            local playerPos

                            while (true) do
                                Citizen.Wait(0)

                                if (GetGameTimer() - startTime >= 1000) then
                                    break
                                end

                                if (not DoesEntityExist(veh)) then
                                    TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", plate, false)

                                    Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted after exit")

                                    currentVehiclePlate = nil
                                    break
                                end
                                
                                playerPed = PlayerPedId()
                                playerPos = GetEntityCoords(playerPed)
                                vehPos = GetEntityCoords(veh)

                                if (Vdist(playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, vehPos.x, vehPos.y, vehPos.z) > 50.0) then
                                    currentVehiclePlate = nil
                                    break
                                end
                            end
                            
                            currentVehiclePlate = nil
                        end)
                    end
                elseif (currentVehiclePlate) then
                    TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", currentVehiclePlate, false)

                    Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted")

                    currentVehiclePlate = nil
                end
            end
        end

        if (not wasDead and IsPlayerDead(PlayerId())) then
            wasDead = true
        elseif (wasDead and not IsPlayerDead(PlayerId())) then
            Citizen.CreateThread(function()
                Citizen.Wait(1000)

                wasDead = false
            end)
        end
    end
end)
 
DF

Hala Up atıldığı için yazıyorum Scriptin asıl hali AdvancedParking

Ekli dosyayı görüntüle 59715Ekli dosyayı görüntüle 59716
NPC araçlarının kayıt olmasını istemiyorsanız client de bu kısımda düzenleme yapmanız gerekiyor ki çok zor bir işlem değil 3dk bile sürmez
C#:
Citizen.CreateThread(function()
    Citizen.Wait(3000)

    local isInVehicle = false
    local currentVehiclePlate = nil
    local wasDead = false

    while (true) do
        Citizen.Wait(50)
       
        local playerPed = PlayerPedId()

        if (not isInVehicle and IsPedInAnyVehicle(playerPed)) then
            -- entered vehicle

            isInVehicle = true

            if (enabled) then
                local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
                if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then
                    local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)
                    SetNetworkIdCanMigrate(netId, true)
                    local modifications = GetVehicleModifications(vehicle)

                    currentVehiclePlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)

                    TriggerServerEvent("AdvancedParking:enteredVehicle", networkId, modifications)

                    Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " entered")
                end
            end
        elseif (isInVehicle and not IsPedInAnyVehicle(playerPed, false)) then
            -- left vehicle

            isInVehicle = false

            if (enabled and not wasDead) then
                local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, true)

                if (vehicle ~= 0) then
                    if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then
                        local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)
                        SetNetworkIdCanMigrate(netId, true)
                        local modifications = GetVehicleModifications(vehicle)

                        TriggerServerEvent("AdvancedParking:leftVehicle", networkId, modifications)

                        Log("Vehicle " .. GetVehicleNumberPlateText(vehicle) .. " left")

                        -- if vehicle is deleted soon after
                        Citizen.CreateThread(function()
                            local veh = vehicle
                            local plate = GetVehicleNumberPlateText(veh)
                            local startTime = GetGameTimer()
                            local playerPed = PlayerPedId()
                            local playerPos

                            while (true) do
                                Citizen.Wait(0)

                                if (GetGameTimer() - startTime >= 1000) then
                                    break
                                end

                                if (not DoesEntityExist(veh)) then
                                    TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", plate, false)

                                    Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted after exit")

                                    currentVehiclePlate = nil
                                    break
                                end
                               
                                playerPed = PlayerPedId()
                                playerPos = GetEntityCoords(playerPed)
                                vehPos = GetEntityCoords(veh)

                                if (Vdist(playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, vehPos.x, vehPos.y, vehPos.z) > 50.0) then
                                    currentVehiclePlate = nil
                                    break
                                end
                            end
                           
                            currentVehiclePlate = nil
                        end)
                    end
                elseif (currentVehiclePlate) then
                    TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", currentVehiclePlate, false)

                    Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted")

                    currentVehiclePlate = nil
                end
            end
        end

        if (not wasDead and IsPlayerDead(PlayerId())) then
            wasDead = true
        elseif (wasDead and not IsPlayerDead(PlayerId())) then
            Citizen.CreateThread(function()
                Citizen.Wait(1000)

                wasDead = false
            end)
        end
    end
end)
doğrudur script bu fakat dediğim gibi hatalarını fixleyip json yapıldı :)
 
DF
ya kanka allah rızası için bir sus MDT Yani muhammet olmasaydı jsonun j harfini bile bilmiyordun
eeee a** öğrenmişte yapmış burda insanlara sallıycağına git sende öğren nedir bu kıskançlık çocuk gitmiş öğrenmiş ne bu velet tayfa a** salak salak insanlar geliyor fake'den sonra malca yorumlar yapıyonuz a* zihinsel bi sıkıntım olsa yine sizin gibi gelip boş boş yorum yazmam
 
DF
eeee a** öğrenmişte yapmış burda insanlara sallıycağına git sende öğren nedir bu kıskançlık çocuk gitmiş öğrenmiş ne bu velet tayfa a** salak salak insanlar geliyor fake'den sonra malca yorumlar yapıyonuz a* zihinsel bi sıkıntım olsa yine sizin gibi gelip boş boş yorum yazmam
sen nie kudurdun la
 
DF
sen nie kudurdun la
a** yanlış anla yada anlama umrumda değil toxic kitlesiniz a** konuların altına olmamış ,bilmiyorsun yazınca götünüz arşamı çıkıyor en iyisi senmi oluyosun görüşlerini yaz eksiklerini + veya - rep at geç neyin boşundasınız muhammet olmasa jsonun j harfini bile bilmiyordun diyosun sen hangi dilleri biliyorsun yada biliyormusun bi yazılım dili. Anca sözdesiniz
 
DF
a** yanlış anla yada anlama umrumda değil toxic kitlesiniz a** konuların altına olmamış ,bilmiyorsun yazınca götünüz arşamı çıkıyor en iyisi senmi oluyosun görüşlerini yaz eksiklerini + veya - rep at geç neyin boşundasınız muhammet olmasa jsonun j harfini bile bilmiyordun diyosun sen hangi dilleri biliyorsun yada biliyormusun bi yazılım dili. Anca sözdesiniz
sal kanki sal fake hesabıyla gelmiş zaten demekki yemiyo :/ yazık
 
DF
güzel olmuş kanka ellerine sağlık
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//