Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
A_Start'ı istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz, illa benimkini kullanmanıza gerek yok.Hocam A_Start çok karışık serverstart var startda ama klasör yok öyle
eyw ortak+rep ortak
teşekkürler knkm
Discord sunucuma gelirseniz veya özelden yazarsanız daha fazla yardımcı olabilirim.sunucuyu startladığımda böyle bi hata alıyorum yardımcı olurmusunuz.
RegisterServerEvent("inventory:server:GiveItem")
AddEventHandler('inventory:server:GiveItem', function(name, inventory, item, amount)
local src = source
local Player = ESX.GetPlayerFromId(src)
local OtherPlayer = ESX.GetPlayerFromId(tonumber(name))
local totalWeight = ESX.GetTotalWeight(OtherPlayer.inventory)
local itemInfo = ESX.GetItems()[item.name:lower()]
local itemcheck = Player.getQuantity(item.name, amount)
if amount > 0 then
if amount <= itemcheck then
if (totalWeight + (itemInfo["weight"] * amount)) <= ESX.GetConfig().MaxWeight then
if Player.removeInventoryItem(item.name, amount, item.slot, item.info) and OtherPlayer.addInventoryItem(item.name, amount,false, item.info) then
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', src, { type = 'success', text = "Şu İtemi Verdin : "..item.label..' '})
TriggerClientEvent("inventory:client:ItemBox",src, ESX.GetItems()[item.name],'remove',amount)
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', name, { type = 'success', text = "Şu İtemi Aldın : "..item.label..''})
end
else
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', Player.source, { type = 'error', text = 'Karşıdaki kişi maksimum kiloda'})
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', OtherPlayer.source, { type = 'error', text = 'Maksimum ağırlığa ulaştınız item eklenmedi'})
end
else
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', Player.source, { type = 'error', text = 'Vermek istediğin item sayısı doğru değil, lütfen tekrar dene.'})
end
else
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', Player.source, { type = 'error', text = '0 sayısı olmaz, bir değer girmen lazım.'})
end
end)
$("#item-give").droppable({
hoverClass: 'button-hover',
drop: function(event, ui) {
setTimeout(function(){
IsDragging = false;
}, 300)
fromData = ui.draggable.data("item");
fromInventory = ui.draggable.parent().attr("data-inventory");
amount = $("#item-amount").val();
if(fromData.count >= amount) {
$.post("http://qb-inventory/GiveItem", JSON.stringify({
inventory: fromInventory,
item: fromData,
amount: parseInt(amount),
}));
Inventory.Close();
} else {
$.post('http://qb-inventory/Notify', JSON.stringify({
message: "Vermek İstediğin Miktar Bu Slotta Mevcut Değil",
type: "error"
}))
}
}
});
}
?Js Tarafındada App.js De Attıgım Şekilde Yaparsanız Tamamen Engellersiniz Hatayı. Çünkü Attıgınız Kod Yalnızca Üstünü Kontrol Ediyor Slotu Değil...
Yoksa Yine İtem Farklı Slotta Ayırıp Karşı Tarafa Verilir Ve Slottan Silinmez.
Kod:$("#item-give").droppable({ hoverClass: 'button-hover', drop: function(event, ui) { setTimeout(function(){ IsDragging = false; }, 300) fromData = ui.draggable.data("item"); fromInventory = ui.draggable.parent().attr("data-inventory"); amount = $("#item-amount").val(); if(fromData.count >= amount) { $.post("http://qb-inventory/GiveItem", JSON.stringify({ inventory: fromInventory, item: fromData, amount: parseInt(amount), })); Inventory.Close(); } else { $.post('http://qb-inventory/Notify', JSON.stringify({ message: "Vermek İstediğin Miktar Bu Slotta Mevcut Değil", type: "error" })) } } }); }
bende onu düşündüm ama bu zamanlar vaktim çok az oluyor. Sınavlarım var, paket script falan filan derken zaman kalmıyor ama yakında yaparımGelen geri dönüşler doğrultusunda konu içerisine yazdığınız çözümleri, pakete de uygulayıp linki güncellemeniz kullanacak olan arkadaşlar için daha iyi olabilir, iyi forumlar.
(Yanlış yerlere çekilmesin, sadece bir öneri)
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!