Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım [ÜCRETSİZ] QBCore Gang System

RESTINPEACE

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 1 ay 23 gün
Mesajlar
321
Discord
! tlhT#3420
MERHABALAR KENDİ PAKETİMDE KULLANMIŞ OLDUĞUM GANG SİSTEMİNİ FORUMDA OLMADIĞI İÇİN PAYLAŞMA KARARI ALDIM.
YAPIMCISI BEN DEĞİLİM SADECE ÜZERİNDE GELİŞTİRME VE TÜRKÇELEŞTİRME YAPTIM.
NORMALDE
BALLAS-FAMILIES-AZTECAS-VAGOS

GANGLER İÇİN DEPO VE ARAÇ ÇIKARMA YERİ İÇEREN SCRİPTE EK OLARAK LOST MC EKLEDİM.
HER GANG İÇİN ARAÇ RENKLERİ ÖZEL ÇIKMAKTADIR. CONFIG.LUA ÜZERİNDEN KOORDİNATLARI VE ÇIKACAK ARAÇLARI AYARLAYABİLİRSİNİZ.
YENİ BİR GANG EKLEMEK İÇİN CLİENT.LUA ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİKLER YAPIP CONFİG ÜZERİNDEN X,Y,Z EKLEMENİZ GEREKMEKTE.
ÇIKACAK ARAÇLARIN RENKLERİNİ CLİENT ÜZERİNDEN DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ LOST MC İÇİN ARAÇ RENGİNİ HİÇ DENEMEDİM TEST ETMEK GEREKİYOR.
Kod:
function TakeOutVehicleLost(vehicleInfo)
    local coords = Config.Locations["ogcarspawnLost"].coords
    QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleInfo, function(veh)
        SetVehicleNumberPlateText(veh, "OG"..tostring(math.random(1000, 9999)))
        local color = GetIsVehiclePrimaryColourCustom(veh)
        SetVehicleCustomPrimaryColour(veh, 1,1,1)
        SetVehicleCustomSecondaryColour(veh, 0,0,0)
        SetEntityHeading(veh, coords.h)
        exports['LegacyFuel']:SetFuel(veh, 100.0)
        closeMenuFull()
        TaskWarpPedIntoVehicle(GetPlayerPed(-1), veh, -1)
        TriggerEvent("vehiclekeys:client:SetOwner", GetVehicleNumberPlateText(veh))
        SetVehicleEngineOn(veh, true, true)
        CurrentPlate = GetVehicleNumberPlateText(veh)
    end, coords, true)
end

CLİENT.LUA - 514. SATIRDAN [ (veh, 1,1,1) ] SAYILARI DEĞİŞTİREREK ARAÇ RENGİNİ DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ. (ÜSTTE ÖRNEK VERDİĞİM KISIMDAN)

EK OLARAK YAPMANIZ GEREKEN BİR ŞEY DAHA VAR :

- qb-core/shared.lua içerisine depoları ve garajları açabilmek için meslekler eklenmeli.
- Eklenecek meslekler :

  • lostmcgng
  • vagos
  • thefamily
  • ballas
  • marabunta
DEDİĞİM GİBİ SCRİPT BENİM DEĞİL SADECE AZ DA OLSA GELİŞTİRME YAPTIM. SCRİPT YAPIMCISI README KISMINDA MEVCUT. İYİ FORUMLAR






 
DF
MERHABALAR KENDİ PAKETİMDE KULLANMIŞ OLDUĞUM GANG SİSTEMİNİ FORUMDA OLMADIĞI İÇİN PAYLAŞMA KARARI ALDIM.
YAPIMCISI BEN DEĞİLİM SADECE ÜZERİNDE GELİŞTİRME VE TÜRKÇELEŞTİRME YAPTIM.
NORMALDE
BALLAS-FAMILIES-AZTECAS-VAGOS

GANGLER İÇİN DEPO VE ARAÇ ÇIKARMA YERİ İÇEREN SCRİPTE EK OLARAK LOST MC EKLEDİM.
HER GANG İÇİN ARAÇ RENKLERİ ÖZEL ÇIKMAKTADIR. CONFIG.LUA ÜZERİNDEN KOORDİNATLARI VE ÇIKACAK ARAÇLARI AYARLAYABİLİRSİNİZ.
YENİ BİR GANG EKLEMEK İÇİN CLİENT.LUA ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİKLER YAPIP CONFİG ÜZERİNDEN X,Y,Z EKLEMENİZ GEREKMEKTE.
ÇIKACAK ARAÇLARIN RENKLERİNİ CLİENT ÜZERİNDEN DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ LOST MC İÇİN ARAÇ RENGİNİ HİÇ DENEMEDİM TEST ETMEK GEREKİYOR.
Kod:
function TakeOutVehicleLost(vehicleInfo)
    local coords = Config.Locations["ogcarspawnLost"].coords
    QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleInfo, function(veh)
        SetVehicleNumberPlateText(veh, "OG"..tostring(math.random(1000, 9999)))
        local color = GetIsVehiclePrimaryColourCustom(veh)
        SetVehicleCustomPrimaryColour(veh, 1,1,1)
        SetVehicleCustomSecondaryColour(veh, 0,0,0)
        SetEntityHeading(veh, coords.h)
        exports['LegacyFuel']:SetFuel(veh, 100.0)
        closeMenuFull()
        TaskWarpPedIntoVehicle(GetPlayerPed(-1), veh, -1)
        TriggerEvent("vehiclekeys:client:SetOwner", GetVehicleNumberPlateText(veh))
        SetVehicleEngineOn(veh, true, true)
        CurrentPlate = GetVehicleNumberPlateText(veh)
    end, coords, true)
end

CLİENT.LUA - 514. SATIRDAN [ (veh, 1,1,1) ] SAYILARI DEĞİŞTİREREK ARAÇ RENGİNİ DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ. (ÜSTTE ÖRNEK VERDİĞİM KISIMDAN)

EK OLARAK YAPMANIZ GEREKEN BİR ŞEY DAHA VAR :


- qb-core/shared.lua içerisine depoları ve garajları açabilmek için meslekler eklenmeli.
- Eklenecek meslekler :

  • lostmcgng
  • vagos
  • thefamily
  • ballas
  • marabunta
DEDİĞİM GİBİ SCRİPT BENİM DEĞİL SADECE AZ DA OLSA GELİŞTİRME YAPTIM. SCRİPT YAPIMCISI README KISMINDA MEVCUT. İYİ FORUMLAR






ESX çevirebilirmisiniz? rica etsem. Esx menu default falan çevirmeği bilmiyorum. bide araba spawn şeylerini ayarlayamadım bi türlü
 
DF
link duruyorsa gönderebilirmisiniz tekrar dan 3 yıl geçmiş ama olsun :)
MERHABALAR KENDİ PAKETİMDE KULLANMIŞ OLDUĞUM GANG SİSTEMİNİ FORUMDA OLMADIĞI İÇİN PAYLAŞMA KARARI ALDIM.
YAPIMCISI BEN DEĞİLİM SADECE ÜZERİNDE GELİŞTİRME VE TÜRKÇELEŞTİRME YAPTIM.
NORMALDE
BALLAS-FAMILIES-AZTECAS-VAGOS

GANGLER İÇİN DEPO VE ARAÇ ÇIKARMA YERİ İÇEREN SCRİPTE EK OLARAK LOST MC EKLEDİM.
HER GANG İÇİN ARAÇ RENKLERİ ÖZEL ÇIKMAKTADIR. CONFIG.LUA ÜZERİNDEN KOORDİNATLARI VE ÇIKACAK ARAÇLARI AYARLAYABİLİRSİNİZ.
YENİ BİR GANG EKLEMEK İÇİN CLİENT.LUA ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİKLER YAPIP CONFİG ÜZERİNDEN X,Y,Z EKLEMENİZ GEREKMEKTE.
ÇIKACAK ARAÇLARIN RENKLERİNİ CLİENT ÜZERİNDEN DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ LOST MC İÇİN ARAÇ RENGİNİ HİÇ DENEMEDİM TEST ETMEK GEREKİYOR.
Kod:
function TakeOutVehicleLost(vehicleInfo)
    local coords = Config.Locations["ogcarspawnLost"].coords
    QBCore.Functions.SpawnVehicle(vehicleInfo, function(veh)
        SetVehicleNumberPlateText(veh, "OG"..tostring(math.random(1000, 9999)))
        local color = GetIsVehiclePrimaryColourCustom(veh)
        SetVehicleCustomPrimaryColour(veh, 1,1,1)
        SetVehicleCustomSecondaryColour(veh, 0,0,0)
        SetEntityHeading(veh, coords.h)
        exports['LegacyFuel']:SetFuel(veh, 100.0)
        closeMenuFull()
        TaskWarpPedIntoVehicle(GetPlayerPed(-1), veh, -1)
        TriggerEvent("vehiclekeys:client:SetOwner", GetVehicleNumberPlateText(veh))
        SetVehicleEngineOn(veh, true, true)
        CurrentPlate = GetVehicleNumberPlateText(veh)
    end, coords, true)
end

CLİENT.LUA - 514. SATIRDAN [ (veh, 1,1,1) ] SAYILARI DEĞİŞTİREREK ARAÇ RENGİNİ DEĞİŞTİREBİLİYORSUNUZ. (ÜSTTE ÖRNEK VERDİĞİM KISIMDAN)

EK OLARAK YAPMANIZ GEREKEN BİR ŞEY DAHA VAR :


- qb-core/shared.lua içerisine depoları ve garajları açabilmek için meslekler eklenmeli.
- Eklenecek meslekler :

  • lostmcgng
  • vagos
  • thefamily
  • ballas
  • marabunta
DEDİĞİM GİBİ SCRİPT BENİM DEĞİL SADECE AZ DA OLSA GELİŞTİRME YAPTIM. SCRİPT YAPIMCISI README KISMINDA MEVCUT. İYİ FORUMLAR






 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//